Mida kvaliteetsem on reklaamitud toode, seda parem on reklaami effekt.
Selles postituses on toodud mõned näpunäited Instagrami konto pidamiseks, mis aitavad teil turundusressursse võimalikult tõhusalt kasutada.
Pange tähele, et praegu tutvustavad ja täiustavad kõik suuremad sotsiaalsed võrgustikud ja otsingumootorid intelligentseid algoritme (neurovõrke) oma sisu kujundamiseks. "Nutika voo" idee on edastada kasutajale ainult huvitavat teavet, filtreerides välja kõik, mis algoritmide kohaselt ei ole asjakohane või on sotsiaalne rämpspost.
Meil on kaks järeldust: igasugused reklaamid on muutunud ebaefektiivseteks, esikohale tulevad kvaliteetsed elava (aktiivse) vaatajaskonnaga kontod.
Praegu on Insagramist saanud enamiku inimeste peamine sotsiaalne võrgustik: nad suhtlevad, võtavad vastu uudiseid, vaatavad videoid, teevad oste. Oma konto sisu loomise ülesanne on saada kasutajatele regulaarselt ligitõmbavaks. Algoritmid panevad seda tähele ja reklaamivad teid ise. Meie teenuse ülesandeks on selle effekti kiirendamine ja tugevdamine.
Parandage oma konto ilmet
- Muutke oma ikoon eredaks ja meeldejäävaks. See peaks olema isegi miniatuuris hästi loetav.
- Muutke oma konto kirjeldust. Tehke see selgeks ja informatiivseks. Kasutage emotikone (kuid olge mõistlik).
- Hashtagid peaaegu ei tööta praegu, kuid kui teil on isiklik, siis märkige see kirjelduses.
- Kasutage sisu sirvimiseks või rühmitamiseks salvestatud lugusid (aktuaalset). Siin on näide.
- Muutke oma konto päis võimalikult stiilseks ja sisutihedaks.
Genereerige kvaliteetset sisu
- Kõigi piltide ühte stiili sobitamine pole enam asjakohane. Palju olulisem on, et pildid oleksid eredad, suured ja meeldejäävad. Püüdke "WOW" efekti poole.
- Vajadusel inimlikustage sisu, süstige inimesi või isegi ennast pildile (kuid mitte liiga tihti). Inimestele meeldib vaadata inimesi. Noh … või kasse!
- Lisage oma kanalile video. Videotel on nüüd Instagrami voos selge prioriteet.
- Kui teil on palju fotosid, siis ühendage need karusselli. See suurendab aega, mille kasutaja teie lehel veedab, mis on Instagrami algoritmide jaoks suur pluss.
- Ärge kasutage hashtag'e liiga palju. Võite neist täielikult loobuda või panna 5-6 erinevat ja pildile vastavat.
Julgustage jälgijaid aktiivsed olema
- Kirjutage lühikesi, sisutihedaid tekste. Sõnum peaks haarama, tekitama elavat reaktsiooni, soovi vastata, kommenteerida, vaielda.
- Proovige vastata kommentaarides (eriti kui need on konkreetselt teile suunatud) ja direktis sisalduvatele sõnumitele. Küsige julgelt küsimusi.
- Mõnikord jätke sõnumites küsimused: avatud või suletud. Mõnikord toimivad küsitlused hästi.
- Kasutage aktiivseid linke profiilidele (mitte rohkem kui 5 ühes kommentaaris), kuid mõistlikult, nii et see ei tunduks rämpspostina. Sellise lingi kaudu saate arutelusse kutsuda näiteks eksperdi või kliendi.
- Huumor, naljad ja sõbralik trallimine on kõik teretulnud.
- Postitage regulaarselt!
Jälgi statistikat ja katseta!
Kvaliteetse edendamise jaoks on väga oluline mõista kontoga tehtud töö tulemuste üldpilti. Analüüsige statistikat. Jälgige tellijate arvu ja tellimuste / tellimustest loobumise dünaamikat. Hooajaliste või muude muutuste mõistmiseks on soovitav omada pika aja (alates pool aastat) andmeid.
Suurepärane teenus statistika kogumiseks ja analüüsimiseks – LiveDune, soojalt soovitan. InstaWalkeril on sisseehitatud funktsioon lihtsa statistika kogumiseks – tellijate arv päevade kaupa.
Teine oluline punkt: jälgida olukorda teie tegevusalal, suundumusi, konkurentide aktiivsust. Internet on äärmiselt muutlik keskkond. Analüüsige suundumusi ja kasutage neid oma eesmärkidel. Tehke katseid ja kontrollige statistikat, et tuvastada “töövahendid”.
Kontrollige Engagement Rate
ER on näitaja publiku seotusest sotsiaalsetes võrgustikes.
Sotsiaalvõrgustikes on seotuse määra mõõdetud protsentides ja see näitab, kui palju konto vaatajaskonnast postitustele reageerib. Reaktsioonid tähendavad meeldimisi, kommentaare, postitusi, küsitlustes hääletamist, samuti salvestamist (teie Instagrami kontode jaoks).
See on väga oluline keerukas mõõdik, mis ütleb teile, kui kvaliteetne on teie sisu, vaatajaskond, suhtlus vms. Soovitan sellest lähemalt lugeda LiveDune blogis.
Vaadake parimaid
Leidke oma parimad postitused kaasamismäärade, meeldimiste, kommentaaride, salvestamiste ja proovimise järgi ning proovige aru saada, kuidas need teie vaatajaskonda haarasid.
Tehke sama ka konkurentide postitustega: analüüsige, kuidas teil õnnestub äratada tellijate huvi, kuidas fotod ja pealdised välja näevad, kuidas nad publikuga suhelda saavad.
Tasub pöörata tähelepanu mitte ainult otsestele konkurentidele, vaid ka sarnastele aladele (nišid). Või mida teevad Instagrami staarid (mõjutajad). Võib-olla annab üks neist teile huvitava idee.
Õppige ja arenege
Ära piirdu sellega. Õppige spetsialistidelt.
Läbige mobiiltelefoniga fotograafia- ja videofilmimise kursused, meeldejäävate tekstide või lugude kirjutamise (jutuvestmine). Need ei ole tingimata tasulised kursused, nüüd on palju kvaliteetset teavet saadaval tasuta. Otsige ajaveebe, artikleid ja YouTube’i videoid seotud päringutega.
Leidke ja omandage fotode, videote ja piltide ettevalmistamiseks sobiv rakendus. See aitab teil luua kvaliteetset sisu, kulutamata sellele palju aega.
Kõik ülaltoodud on vajalik miinimum Instagramis tõhusa reklaamimise jaoks. Kuid see pole täielik soovituste loetelu: lugudega töötamise, IGTV, tasulise reklaami ja muu teemaga ei tegeletud. Ilma hea ettevalmistuseta võib loota vaid imele või mitte oodata suuri saavutusi.
Kui Instagram on teie jaoks oluline tööriist teie ettevõtte või isikliku brändi arendamiseks, siis soovitan kasutada kõiki olemasolevaid võimalusi. Kuid olge ettevaatlikud, et sellega mitte üle pingutada. Algoritmid võivad liiga suurt tegevust pettuseks või rämpspostiks pidada. Katsetage alati uusi tööriistu ja rakendage neid järk-järgult.